V každém reportovacím nástroji je potřeba se dělit jednak o obsah (reporty, dashboardy), ale také je vhodno podělit se o správu řešení s kolegy. Aby když vy nemůžete kolega mohl report po úpravě přepsat, nebo jen ručně aktualizovat data. S tímto jsme v minulosti měli ve firmě trochu problém, jak jsem psal v článku zkušenost s praktickým nasazením (http://www.neoral.cz/2015/11/power-bi-zkusenost-z-praktickeho.html). V té době jsme narazili na omezení importu na 8 denně, jejich nespolehlivost (časování nebylo přesné, záleželo na vytížení služby). Přitom požadavek na aktualizaci byl, aktualizovat data po hodině. Teď už asi těžko kde dohledám, jestli jsem v té době o Power BI Workspaces jen nevěděl, nebo ještě nebyly. Každopádně v době největší špičky jsem musel nasdílet šéfové a team leadrovi heslo, aby mohli ručně aktualizovat data, když já nebudu moct. A to má velmi daleko ke značce „ideál“. Power BI Workspaces tohle řeší, tak se na ně pojďme podívat.
Workspace / pracovní prostor bych přirovnal k ně
Create workspace
Publish
Prepnuti
Vidi
Nevidi dataset
Tvorba content packu
Po prepnuti na can edit vidi i dataset a muze dat take over
Musi znovu zadat credentials
Žádné komentáře:
Okomentovat